Thursday 15 August 2013

What are u thinking right now?

I always wonder, what are you thinking right now. How good if I can read your mind. If I could read your mind, I will know, I should stay or should walk away from your life. I scare to do any decision, because leaving you is my final decision, I will never back to you. Even one day, you might find me back and tell me, you have regret. But, once I choose to give up on you, I will never back to you. If, you already have a plan to be together with other girl,  dun give me any hope. I hope, u wont lie to me again. I hardly believe in people, but once I choose to believe in you, I reallg meant it. So, pls, dun give me any fake hope and lie to me again if u dun have any plan to stay forever with me. Because I'm a stupid girl, I will still believe in you even I know, you might be lie to me again.
如果可以,我多么想住在你心里。因为这样我就可以读懂你的心。读懂了就可以知道,我应该继续等下去,还是狠下心地离你而去。过了这么久,我还不敢做任何决定,因为我知道,如果我选择了放下,你不会再有机会回来。不管以后你再带着后悔的心再来向我忏悔,我都不会再让你回来。如果,现在的你已经计划好要跟另一个人过一辈子,不要在给我任何的假希望。我不希望你会再次欺骗我。我是个很难信任别人的人,如果我说我相信你,我绝对是百分之百地相信。所以我想说,如果可以,不要再滥用我对你的信任。如果你的选择不再是我,不要再让我有任何地假希望。我很傻,就算直觉告诉我,你在欺骗我,可是我还是会相信。

No comments:

Post a Comment