Monday 5 August 2013

I promise..

我曾经。。
答应自己,不再去想你。
答应自己,不要在哭泣。
答应自己,不要在理你。
答应自己,不会在关心你。
答应自己,要笑着面对。
答应自己,要忘掉你。
答应自己,要忘掉以往的一切。
可是为什么,我答应了自己的事,到现在还做不到?
不管你对我做了什么事,只要你有事,我一定会帮你。
明明说好了,不再想你,不再为你哭泣,不再理你,不再关心你,可是, 我却心软了。

I have promised myself so many thing, but I break the promise once you came and find me.
I know, you hurt me alot, but why, I still missing you?
Why am I so stupid?  All also because I still loving you.

No comments:

Post a Comment